Nadal: «Un conseller ha de rebre tothom»
El conseller no desmenteix les reunions amb Alavedra i Prenafeta
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal (PSC) ha declarat sobre els seus contactes amb Macià Alavedra i Lluís Prenafeta, imputats en el cas Pretòria, que, «en el supòsit que hi hagués hagut algun intent» d’aconseguir alguna mena d’influència, «han estat intents fallits».
Nadal no ha negat que els hagués rebut, tal i com han publicat diversos diaris en els últims dies. «Un conseller del govern de la Generalitat ha de rebre a tothom qui ho sol·licita», ha dit Nadal, però «en cap cas, el fet de parlar, rebre o atendre té res a veure amb acceptar cap tipus d’influència que no sigui el del radical imperi de la llei», ha afegit el conseller.
«Jo rebo molts empresaris, molts alcaldes, molts promotors immobiliaris. Tots volen o comprar, o vendre, o que se’ls adjudiquin obres, o que se’ls facin obres en els seus termes, o que se’ls aprovin projectes urbanístics», ha dit Nadal. I ha afegit que sempre ha actuat sota «el radical imperi de la llei», l’única influència que, ha assegurat, accepta.
e-notícies (26.05.2010)
Sé el primero en comentar en ««Un conseller ha de rebre tothom»»